donderdag 20 mei 2010

Eerste bericht

Dit is een eerste testje.

Het idee achter dit weblog is dat het makkelijker wordt voor leden van de NBOA om zelf berichten te plaatsen zonder tussenkomst door mij. Het scheelt mij werk en aandacht en gaat sneller voor iedereen. De forumfunctie kan deels door dit weblog worden overgenomen  want iedereen kan reageren op artikelen.

Als jullie dit een goed idee vinden, dan komt op de homepage van de website een prominente verwijzing naar dit weblog en komen voortaan alle nieuwtjes enzo op het weblog. Ik wil op de website wel het forum laten bestaan omdat alle leden daar vragen kunnen stellen. De oude artikelen blijven ook gewoon staan. Maar de actualiteit vind je dan op dit weblog.

Vinden we deze kleuren en vormgeving o.k.? In de kop komt nog een achtergrondfoto.

De instellingen zijn nu zo dat mensen die ik per mail uitnodig auteur kunnen worden (mensen kunnen zich bij mij aanmelden) , dat iedereen de blog kan lezen en dat reacties op artikelen eerst door mij moeten worden goedgekeurd. Dit laatste om spam e.d. te voorkomen.

Graag jullie reacties!

1 opmerking: