zondag 24 augustus 2014

Nieuwe website

Nadat ik vijf jaar lang over onze avonturen met de Sylke heb geblogd, ben ik overgestapt naar een nieuw project.

Ik ben gestart met een eigen website met daarop informatie, alleen bedoeld voor eigenaren voor kleine kajuitzeiljachtjes tot ongeveer 29 voet/8.5 m. De website heet dan ook: kleinekajuitzeiljachtjes.nl

Lange tijd is er weinig aandacht geweest voor onze maat bootjes. Jur Pels probeert daar verandering in te brengen door o.a. het mede-organiseren van de Small Ships Race. Wij organiseren voor de Toerzeilers ook alleen nog maar (vakantie-)tochten speciaal bestemd voor kleine jachtjes. Het tij lijkt wat te keren en er komt langzaam meer begrip en belangstelling voor deze maat. Dat juichen wij natuurlijk van harte toe. Wij weten allemaal hoeveel plezier we aan onze NB beleven. Daar hebben we echt geen 36 voeter voor nodig!

We hebben gemerkt dat er veel behoefte is aan informatie en dat wij regelmatig als vraagbaak worden gebruikt. Waarom dan niet alle informatie zoveel mogelijk bundelen? Dat lijkt mij leuk en nuttig werk.

De website is net in de lucht. Ik ben het programma nog aan het verkennen en de inhoud moet langzaam opgebouwd worden. Toch zou ik het leuk vinden als u een kijkje zou willen nemen. Reacties zijn natuurlijk van harte welkom!


2 opmerkingen:

  1. Heel goed initiatief Anita. Ik had er al even naar gekeken. Als ik op enigerlei wijze ergens mee bij kan dragen dan roep maar. Zelf ben ik ook begonnen met de mogelijkheden van Wordpress te verkennen, heb al een middag een cursus gevolgd en heb er ook een handzaam "beginners"boekje aan over gehouden. Veel verder dan een eerste begin ben ik nog niet. Als de boot op de kant staat en de avonden weer korter worden dan pak ik het weer op.

    BeantwoordenVerwijderen